IDŐBEN BIZONYÍTOTT PADLÓK! 1994 óta. CSALÁDI vállalkozás. Professzionalizmus, minőség, a legjobb! / AKADÁLYMENTES házak és lakások, nincs átmenet csík vagy tágulási hézag, nincs csempe a zuhanyzóban! / ÚJ: KOMPOZIT RIGID vinil padlók ParkettWorld akciós árakon -30%! Meleg, puha, vízálló, 150m2 átmenet csíkok nélkül, hangszigetelt. / Rangos ParkettWorld prémium fa parketták vízálló felülettel! Padlót, parkettát készítünk lépcsőnek, ajtónak, asztalnak, stb azonos színben! / HORMANN ajtók és tokok a legjobb árakon! / Design bútor BRIK! / A COREtec és a VETEDY hivatalos importőre Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon! / USSPA medencék és pezsgőfürdők!

Üzleti feltételek

Jelen általános szerződési feltételek („Általános Szerződési Feltételek”) szabályozzák Önt, mint vásárlót, valamint minket, mint eladót megillető jogokat és kötelezettségeket a ParkettWorld weboldalán található E-shopon keresztül létrejött szerződéses jogviszony keretében.

A személyes adatok kezelésével kapcsolatos minden információt a személyes adatok kezelési szabályzata tartalmaz, amelyet itt talál.

Mint bizonyára tudja, elsősorban távolról kommunikálunk. Ezért a Szerződésünkre is vonatkozik, hogy olyan távoli kommunikációs eszközöket használunk, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a mi és az Ön fizikai jelenléte nélkül egyezzünk meg.

Ha az Általános Szerződési Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben az E-áruházunkban történő vásárlás során közösen megállapodtunk, akkor ez a megállapodás elsőbbséget élvez jelen Általános Szerződési Feltételekkel szemben.

1. NÉHÁNY FOGALOMMEGHATÁROZÁS

1.1 Az ár az a pénzügyi összeg, amelyet Ön az Árukért fizet;

1.2 A szállítási ár az a pénzügyi összeg, amelyet Ön az Áruk kiszállításáért fizet, beleértve a csomagolás árát is;

1.3 A teljes ár az Ár és a Szállítási Ár összege;

1.4 Az áfa a hatályos jogszabályok szerint általános forgalmi adó;

1.5. Az E-shop egy általunk a www.ParkettWorld.com oldalon üzemeltetett online áruház, ahol az Áruk vásárlása történik;

1.6. A számla az általános forgalmi adóról szóló törvény szerint a teljes árra kiállított adóbizonylat;

1.7. Mi vagyunk a Z&Z PARKETY s.r.o., székhelye: Južná trieda 121, Košice, azonosítószám: 31683380, a Kassai Kerületi Bíróság által vezetett cégjegyzékbe bejegyezve, 4036/V iratszám, kosice@pawo e-mail. sk, telefonszám +421918909812, jogi szabályozás szerint eladó;

1.8. A megrendelés az Ön visszavonhatatlan javaslata áruvásárlási szerződés megkötésére velünk;

1.9. Az áruk minden, amit az E-shopon vásárolhat;

1.10. A felhasználói fiók az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok tárolását, valamint a megrendelt Áruk és a megkötött szerződések történetének megőrzését;

1.11. Ön az E-shopunkban vásárló személy, akire a törvény vevőként hivatkozik;

1.12. A szerződés az E-shopon keresztül megfelelően kitöltött Megrendelés alapján létrejött adásvételi szerződés, amely abban a pillanatban jön létre, amikor Ön megkapja tőlünk a Megrendelés visszaigazolását.

2. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS UTASÍTÁSOK

2.1 Áruk vásárlása kizárólag az E-shop webes felületén keresztül lehetséges.

2.2 Az Áruk megvásárlásakor az Ön kötelessége, hogy minden információt helyesen és a valóságnak megfelelően közöljön velünk. Ezért az áru megrendelésekor megadott információkat helyesnek és valósnak tekintjük.

3. SZERZŐDÉSKÖTÉS

3.1 Velünk a szerződés csak szlovák nyelven köthető.

3.2 A szerződés az E-shopon keresztül távolról jön létre, a távközlési eszközök távhasználatának költségeit Ön viseli. Ezek a költségek azonban semmiben sem térnek el attól az alapdíjtól, amelyet Ön ezen erőforrások használatáért (vagyis különösen az internet-hozzáférésért) fizet, így nem kell számítania a Teljes Áron felüli további költségekre. . A Megrendelés elküldésével Ön hozzájárul a távoli kommunikációs eszközök használatához.

3.3 Ahhoz, hogy a Szerződést megköthessük, Önnek egy Megrendelés-tervezetet kell elkészítenie az E-shopon. Ennek az ajánlatnak a következő információkat kell tartalmaznia:

a) Tájékoztatás a megvásárolt Árukról (az E-shopban Ön a „Kosárba tesz” gombbal választja ki a megvásárolni kívánt árut);

b) Tájékoztatás az Árról, Szállítási Árról, ÁFA-ról, a Teljes Ár fizetési módjáról és az Áru szállításának szükséges módjáról; ezek az adatok a Megrendelés tervezetének elkészítése részeként kerülnek megadásra az E-shop felhasználói környezetében, míg az Ár, Szállítási Ár, ÁFA és Teljes ár információ a kiválasztott áruk alapján automatikusan. Ön által és a kézbesítés módja;

c) Az Ön azonosító adatai, amelyeket az Áruk kiszállításához használtunk, különösen a név, vezetéknév, szállítási cím, telefonszám és e-mail cím tekintetében;

d) Olyan Szerződés esetén, amely alapján rendszeresen és ismétlődően szállítjuk Önnek az Árut, tájékoztatást arról is, hogy mennyi ideig szállítjuk Önnek az Árut.

3.4 A Megbízás tervezetének elkészítése során az adatokat a megalkotás időpontjáig módosíthatja, ellenőrizheti. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomásával történő ellenőrzés után létrehozza a rendelést. A gomb megnyomása előtt azonban meg kell erősítenie, hogy ismeri és elfogadja jelen Feltételeket, ellenkező esetben a Megrendelés létrehozása nem lehetséges. Egy jelölőnégyzetet használunk a megerősítéshez és a hozzájáruláshoz. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomása után az összes kitöltött adat közvetlenül hozzánk kerül.

3.5 Megrendelését a lehető legrövidebb időn belül visszaigazoljuk, miután azt részünkre kézbesítettük, a Megrendelésben megadott e-mail címére küldött üzenettel. A visszaigazolás tartalmazza a Megrendelés és a jelen Feltételek összefoglalóját. A Megrendelés részünkről történő visszaigazolásával létrejön a Szerződés köztünk és Ön között. A Szerződés elválaszthatatlan részét képezik a megrendelés napján hatályos feltételek.

3.6 Előfordulhatnak olyan esetek is, amikor nem tudjuk visszaigazolni a megrendelését. Ez főként olyan helyzetekre vonatkozik, amikor az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy amikor Ön az általunk megengedettnél nagyobb számú árut rendel. Az E-shopban található termékek maximális darabszámáról azonban mindig előzetesen tájékoztatjuk Önt, így ez nem érheti meglepetést. Abban az esetben, ha valamilyen okból nem tudjuk visszaigazolni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Szerződés megkötésére a Megrendeléshez képest módosított formában. Ebben az esetben a szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat.

3.7 Abban az esetben, ha az E-shopban vagy a Megrendelés tervezetében nyilvánvalóan hibás Ár szerepel, főként technikai hiba miatt, nem vagyunk kötelesek az Árut ezen az áron szállítani Önnek még akkor sem, ha visszaigazolást kapott a Megrendelés, így a Szerződés megkötésre került. Ilyen helyzetben azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Megrendeléshez képest módosított formában új Szerződés megkötésére. Ebben az esetben az új Szerződés akkor jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat. Amennyiben ajánlatunkat annak elküldésétől számított 3 napon belül sem erősíti meg, jogosultak vagyunk a megkötött Szerződéstől elállni. Nyilvánvaló hibának minősül az Árban például az a helyzet, amikor az Ár nem felel meg a többi eladónál szokásos árnak, vagy hiányzik, vagy van benne egy extra számjegy.

3.8 A Szerződés megkötése esetén Ön köteles a teljes árat megfizetni.

3.9 Ha rendelkezik felhasználói fiókkal, azon keresztül rendelhet. Ebben az esetben is köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok helyességét, valóságtartalmát és teljességét. A Megrendelés elkészítésének módja azonban megegyezik a Felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárlóéval, előnye azonban, hogy nem szükséges az azonosító adatait ismételten kitölteni.

3.10 Bizonyos esetekben lehetővé tesszük, hogy az Áruk vásárlásához kedvezményt vegyen igénybe. A kedvezmény biztosításához szükséges, hogy a Megrendelés-tervezet részeként az előre meghatározott rovatban kitöltse a kedvezményre vonatkozó adatokat. Ha így tesz, az Árut kedvezményesen biztosítjuk Önnek.

 

4. FELHASZNÁLÓI FIÓK

4.1 Az E-shopban történő regisztrációja alapján hozzáférhet felhasználói fiókjához.

4.2 Felhasználói fiók regisztrálásakor az Ön felelőssége, hogy minden megadott adatot helyesen és a valóságnak megfelelően adjon meg, és változás esetén frissítse azokat.

4.3 A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. Ezen hozzáférési adatokkal kapcsolatban az Ön kötelessége a titoktartás, és ezeket az adatokat senkinek nem adja át. Nem vállalunk felelősséget azok visszaéléséért.

4.4 A felhasználói fiók személyes, ezért Ön nem jogosult harmadik felek általi használatára.

4.5 Törölhetjük Felhasználói fiókját, különösen, ha 1 évnél hosszabb ideig nem használja, vagy ha megszegi a Szerződésben vállalt kötelezettségeit.

4.6 Előfordulhat, hogy a felhasználói fiók nem érhető el folyamatosan, különös tekintettel a hardver és szoftver berendezések szükséges karbantartására.

5. ÁR ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONFOGLALÁS

5.1 Az ár minden esetben az E-shopon belül, a Megrendelés-tervezetben és a Szerződésben szerepel. Az E-shopban az Árukra meghatározott Ár és a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár közötti eltérés esetén a Megrendelés-tervezetben meghatározott Ár az irányadó, amely mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A Megrendelés-tervezet részeként a szállítási ár, vagy az ingyenes szállítás feltételei is feltüntetésre kerülnek.

5.2 A teljes ár ÁFA-t tartalmaz, amely tartalmazza a külön jogszabályban meghatározott díjakat.

5.3 A Szerződés megkötése után és az Áruk átadása előtt a teljes ár megfizetését követeljük Öntől. A teljes árat az alábbi módokon fizetheti ki:

a) Banki átutalással. Fizetési információkat a Megrendelés visszaigazolásaként küldünk Önnek. Átutalásos fizetés esetén a teljes ár 3 napon belül fizetendő.

b) Online kártyával. Ebben az esetben a fizetés a Shoptet fizetési átjárón keresztül történik, míg a fizetésre ennek a fizetési átjárónak a feltételei vonatkoznak, amelyek a Shoptet.sk oldalon érhetők el. Online kártyás fizetés esetén a végösszeg 3 napon belül fizetendő.

c) Ebben az esetben a fizetés az Áru átadásával szemben az Áru leszállításakor történik. Utánvétes fizetés esetén a teljes ár az Áru átvételekor esedékes.

d) Személyes átvételkor készpénzben. Lehetőség van az Áruk készpénzes fizetésére telephelyünkön történő átvétel esetén. Személyes átvételkor készpénzes fizetés esetén a teljes ár az Áru átvételekor esedékes.

5.4 A számla a Teljes ár kifizetését követően elektronikus formában kerül kiállításra és a Megrendelésben megadott e-mail címére kerül megküldésre. A számla fizikailag is csatolva lesz az Árukhoz, és elérhető a Felhasználói fiókban, ha rendelkezik ilyennel.

5.5 Az Áruk tulajdonjoga csak akkor száll át Önre, ha Ön kifizette a teljes árat és átvette az árut. Banki átutalással történő fizetés esetén a végösszeg kifizetése számlánkon történő jóváírással történik, egyéb esetekben fizetéskor.

ÁRUK SZÁLLÍTÁSA, A VÉLETLEN KÁROSODÁS ÉS A VÁSÁRLÁSI TÁRGY VÉLETLEN ROMLÁSÁNAK VESZÉLYÉNEK MEGÁLLÍTÁSA

6.1 Az árut az Ön által választott módon szállítjuk ki Önnek, és Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

a) Személyes átvétel kassai irodánkban;

b) Személyes átvétel a Packeta kézbesítési pontjain;

c) Szállítás a UPS, GEIS szállítócégeken keresztül

6.2 Az árut csak a Szlovák Köztársaságon belül lehet kiszállítani.

6.3 Kötelesek vagyunk az árut haladéktalanul, de legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 30 napon belül Önnek kiszállítani. A Szerződés teljesítése során olyan tények fordulhatnak elő, amelyek befolyásolják az Ön által megrendelt Áruk szállítási dátumát. A megrendelt Áruk szállítási időpontjának változásáról és új várható szállítási időpontjáról haladéktalanul e-mailben értesítjük, ez a Szerződéstől való elállási jogát nem érinti. Az Áruk szállításának új időpontjáról szóló értesítésünk része az Önhöz intézett kérésünk is, hogy jelezze, ragaszkodik-e az Ön által megrendelt Áruk új időpontban történő kiszállításához. A telephelyen történő személyes átvétel esetén minden esetben e-mailben értesítjük az áru átvételének lehetőségéről.

6.4 Az Áru fuvarozótól történő átvételekor köteles ellenőrizni az Áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen sérülés esetén erről haladéktalanul értesíteni a fuvarozót és Minket. Abban az esetben, ha a csomag megsérül, ami jogosulatlan kezelésre és a küldeménybe való belépésre utal, nem köteles az Árut a fuvarozótól átvenni.

6.5 Ön köteles az árut a megbeszélt helyen és időben átvenni. Ha nem az előző mondat szerint veszi át az árut, e-mailben értesítjük, hogy hol tudja átvenni az árut, ideértve az átvétel határidejét is, vagy az árut újra kézbesítjük. legkésőbb az áru átvételének időpontjától számított 14 napon belül elküldött írásbeli kérelmére, amellyel Ön vállalja, hogy az Áru újraszállításával kapcsolatos valamennyi költséget megtéríti részünkre. Abban az esetben, ha Ön megszegi az Áru átvételi kötelezettségét, kivéve a Ptk. A jelen Feltételek 6.4. pontja szerint ez nem jelenti az Áruk Önnek való szállítására vonatkozó kötelezettségünk megszegését. Ugyanakkor az a tény, hogy Ön nem veszi át az Árut, nem jelenti a köztünk és Ön között létrejött szerződéstől való elállást. Amennyiben Ön a póthatáridőn belül sem veszi át az Árut, jogunkban áll elállni a Szerződéstől az Ön lényeges szerződésszegése miatt. Ha a kérdéses jog gyakorlása mellett döntünk, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor ezt az elállást kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti a keletkezett kár megtérítési igényét az Áru leszállításának megkísérlésének tényleges költségeinek mértékében, illetve egyéb kártérítési igényt, ha az felmerül.

6.6 Ha az Ön részéről felmerülő okok miatt az Árut ismételten vagy a Szerződésben meghatározottaktól eltérő módon szállítják, az Ön kötelessége megtéríteni Nekünk az ismételt szállítással kapcsolatos költségeket. Ezen költségek kifizetéséhez szükséges fizetési adatokat a Szerződésben megadott e-mail címére küldjük meg, és azok az e-mail kézbesítésétől számított 14 napon belül esedékesek.

6.7 Az Áruk sérülésének kockázata Önre száll át az átvétel pillanatában. Abban az esetben, ha Ön az Árut nem veszi át, kivéve a Ptk. A jelen ÁSZF 4. pontja szerint az Áruk véletlen megsemmisülésének és véletlen megromlásának kockázata abban a pillanatban száll át Önre, amikor lehetősége nyílt átvenni, de az Ön részéről az átvétel nem történt meg. Az Áruk véletlen megsemmisülésének és véletlen megromlásának kockázatának átszállása azt jelenti az Ön számára, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, sérülésével vagy bármilyen minőségromlásával kapcsolatos valamennyi következményt.

A HIBÁKÉRT FELELŐSSÉGBŐL SZÁRMAZÓ JOGOK

 

7.1 Bevezető rendelkezés a hibákért való felelősségre vonatkozóan

7.1.1 Vállaljuk, hogy az árut az előírt minőségben, mennyiségben és hibátlanul szállítjuk Önnek.

7.1.2 Felelősséget vállalunk az Áru átvételkor tapasztalt hibáiért. Nem vállalunk felelősséget a használt Áruk használatából vagy elhasználódásából eredő hibákért. Az alacsonyabb áron eladott áruk esetében nem vállalunk felelősséget az alacsonyabb áron megbeszélt hibákért.

7.1.3 Az általános jótállási időszak 24 hónap. A jótállási időszak az Áru átvételétől kezdődik.

7.1.4 Ha az Árukat kicserélik, a jótállási időszak az új Áruk átvétele után kezdődik újra.

7.1.5 A jótállási időszak hatálya alá tartozó Áru hibáiért való felelősségvállalási joga elévül, ha azokat a jótállási időn belül nem gyakorolja. Azonban Önnek legkésőbb a vásárlást követő napon élnie kell az Áru hibáiért fennálló felelősségi jogával, ellenkező esetben joga megszűnik.

 

7.2 Garantáljuk, hogy az Áru véletlen megsemmisülése és véletlen megromlása veszélyének átmenete során a Ptk. 7 A feltétel az, hogy az Áruk hibamentesek, különösen, hogy:

a) rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben Önnel megállapodtunk, és ha ezekről kifejezetten nem állapodtunk meg, akkor azokkal, amelyeket az Áru leírásában közöltünk, vagy amelyek az Áru jellegéből adódóan elvárhatók;

b) alkalmas az általunk megjelölt célokra, vagy az ilyen típusú Árukra szokásos célokra;

c) megfelel az egyeztetett minta minőségének vagy kialakításának, ha a minőséget vagy a kialakítást a minta szerint határozták meg;

d) a megfelelő mennyiségben és tömegben van;

e) megfelel a speciális jogszabályok által vele szemben támasztott követelményeknek;

f) harmadik személyek jogai nem terhelik.

 

7.3 A kellékszavatossági jog gyakorlásának feltételei (reklamáció)

7.3.1 Ha az Árut törött vagy sérült csomagolásban szállítják Önnek, vagy a küldemény egyértelműen túl könnyű, kérjük, ne vegye át az ilyen árut a szállítmányozó cégtől, és erről haladéktalanul értesítsen bennünket a +421918909812 telefonszámon, ill. e-mailben a kosice @pawo.sk címen. Nyilvánvaló hibák (pl. mechanikai sérülés) észlelése esetén köteles indokolatlan késedelem nélkül reklamációt benyújtani a 7.4.1. pont szerint. lent. Nem vesszük figyelembe az Áru nyilvánvaló hibái miatt később benyújtott reklamációkat, ideértve az Áru hiányosságából fakadó hibákat is.

7.3.2 Ön köteles az egyéb hibákért (rejtett hibákért) felelősségi jogát gyakorolni a 7.4.1. pont szerint. alább, indokolatlan késedelem nélkül, miután felfedezte az Áru hibáját, de legkésőbb a jótállási idő lejárta előtt.

7.3.3 A garancia csak az Áru gyártási hibáira és mechanikai sérülésből eredő hibáira vonatkozik. Nem érvényesítheti a kellékszavatossági jogát különösen az elhasználódásból, mechanikai sérülésekből, az Áru nem megfelelő körülmények közötti használatából stb.

7.3.4 Ön nem jogosult hibáért felelősséget követelni, ha az áru átvétele előtt tudott a hibáról, vagy figyelmeztettük Önt, vagy ezért megfelelő kedvezményt adtunk a Termék árából.

7.4 Kártérítési felelősség gyakorlása (panasz)

7.4.1 Abban az esetben, ha az Áru hibás, azaz különösen, ha az Art. 2. pontja alapján Ön értesíthet bennünket az ilyen hibáról, és gyakorolhatja a kellékszavatossági jogait (vagyis reklamálhat az áruval kapcsolatban) e-mailben vagy levélben az Azonosító adataink között feltüntetett címeinkre, vagy személyesen létesítése. Reklamációhoz használhatja az általunk biztosított formanyomtatvány-mintát is, amely a 1. sz. 1 Feltételek.

7.4.2 Az értesítésben, amellyel reklamációt kér, elsősorban az Áru hibájának leírását és azonosító adatait adja meg, beleértve azt az e-mail címet is, amelyre a kezelés módjáról tájékoztatást szeretne kapni. pontban meghatározott kellékszavatossági igények közül melyiket kell feltüntetni. 7.5.8.-ig jelentkezik.

7.4.3 Reklamáció esetén kérjük, mutassa be az Áru vásárlását igazoló bizonylatot (számlát) a tőlünk történő vásárlás igazolására, ellenkező esetben nem vagyunk kötelesek az Ön igényét elfogadni.

7.4.4 A reklamációs eljárás megindításának időpontjának a hibás Áru leszállításának napját tekintjük a vonatkozó dokumentumokkal együtt (7.4.3. pont szerint). Abban az esetben, ha az Ön beadványa, amellyel reklamációt nyújt be, hiányos (főleg olvashatatlan, nem egyértelmű, érthetetlen, nem tartalmazza a szükséges dokumentumokat stb.), kérjük, hogy a benyújtott igényt írásban egészítse ki, különösen a email. Ebben az esetben a reklamációs eljárás a kiegészített beadvány kézbesítésének napján kezdődik.

7.4.5 Ha a reklamációt nem a 7.4.4. pontjában foglaltak szerinti felhívásunk kézbesítésétől számított 10 napon belül indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a jelen cikk 7.4.4.

7.5 Panaszkezelés

7.5.1 Az Ön döntése alapján a 40/1964. Ha Ön a módosított Polgári Törvénykönyvet (a továbbiakban: Ptk.) alkalmazza (a 7.5.4-7.5.8 pontokban meghatározottak szerint), akkor haladéktalanul, bonyolult esetekben legkésőbb 3. igényének benyújtásától számított munkanapokon. BAN BEN

indokolt esetben, különösen, ha az Áru állapotának komplex műszaki értékelése szükséges, legkésőbb az igénye benyújtásától számított 30 napon belül.

7.5.2 A panaszkezelés módjának meghatározása után a panaszt azonnal kezeljük, indokolt esetben a későbbiekben is tudjuk kezelni; azonban a kereset feldolgozása nem tarthat tovább a követelés benyújtásától számított 30 napnál. A panaszkezelési határidő lejártát követően Önnek jogában áll elállni a szerződéstől, vagy jogosult az Árut új árura cserélni, ha ez lehetséges.

7.5.3 A panasz kezeléséről legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül kötelesek vagyunk írásos dokumentumot átadni Önnek, melynek kezeléséről e-mailben tájékoztatjuk. A reklamáció elfogadása esetén a megjavított Terméket elküldjük Önnek, vagy a Terméket új termékre cseréljük, vagy a kifizetett Termék árat visszatérítjük, hacsak másként nem állapodunk meg.

7.5.4 Ha olyan meghibásodásról van szó, amelyet el tudunk hárítani, Önnek jogában áll a hibát ingyenesen, időben és megfelelően eltávolíttatni. Az áru hibáját indokolatlan késedelem nélkül eltávolítjuk.

7.5.5 A hiba elhárítása helyett kérheti az Áru kicserélését, vagy ha a hiba csak az Áru egy részét érinti, akkor ennek a résznek a cseréjét, abban az esetben, ha ez nem jár számunkra aránytalan költséggel a az Áru ára vagy a hiba súlyossága.

7.5.6 A Termék hibájának elhárítása helyett bármikor kicserélhetjük a hibás Terméket egy tökéletesre, ha ez nem okoz Önnek komoly nehézséget.

7.5.7 Ha az Áru olyan hibájáról van szó, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza, hogy az árut hibátlanul megfelelően, áruként használni tudja, akkor Önnek jogában áll az árut kicserélni, vagy elállni a Szerződés. Ugyanilyen jogokkal rendelkezik, ha a hibák eltávolíthatók, de a hiba javítás utáni újbóli megjelenése vagy nagyobb számú hiba miatt nem tudja megfelelően használni a Terméket.

7.5.8 Egyéb nem eltávolítható hiba esetén Ön jogosult a Termék árából ésszerű kedvezményre.

7.5.9 A reklamációt a megjavított Áru átadásával, az Áru cseréjével, az Áru árának visszaküldésével, az Áru Árából megfelelő engedmény megfizetésével, a teljesítés (Áru) átvételére vonatkozó írásbeli felszólítással, ill. a kereset indokolt elutasítása.

7.6 A hibás felelősségből eredő jogok gyakorlására és az Árukra vonatkozó igényekre a 619. és azt követő §-ok rendelkezései az irányadók. törvény, a Ptk. 250/2007 Coll. törvény a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács 1. sz. 372/1990 Coll. törvény (továbbiakban Fogyasztóvédelmi Törvény) módosításával, valamint a törvény 1. sz. 102/2014. a fogyasztóvédelemről a távollevők között kötött szerződésen vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződésen alapuló termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során, valamint egyes törvények módosításáról szóló törvény (a továbbiakban: a távfogyasztói jogvédelemről szóló törvény) Eladási").

7.7 Ha reklamációt nyújt be az áruval kapcsolatban:

a) a Termék megvásárlását követő első 12 hónapban csak szakmai elbírálás alapján utasíthatjuk el igényét; a szakmai elbírálás eredményétől függetlenül a szakmai értékelés költségeit, illetve a szakmai értékeléshez kapcsolódó egyéb költségeket Öntől nem követeljük. Az igény elutasítását indokoló szakértői értékelés másolatát legkésőbb az igény feldolgozásától számított 14 napon belül átadjuk Önnek;

b) a vásárlástól számított 12 hónap elteltével, és az ilyen reklamációt elutasítottuk, a reklamációs okiratban feltüntetjük, hogy kinek küldheti el az Árut szakértői értékelésre. Amennyiben az Árut szakértői értékelésre egy meghatározott személynek küldi el, úgy a szakértői elbírálás költségeit, valamint a cél érdekében felmerülő minden egyéb kapcsolódó költséget a szakértői értékelés eredményétől függetlenül Mi állunk. Ha szakértői értékeléssel bizonyítja, hogy a mi felelősségünk az Áru hibájáért, újra érvényesítheti a követelést; a szavatossági idő a szakértői értékelés elvégzése során nem jár le. Kötelesek vagyunk megtéríteni Önnek a panasz újbóli benyújtásától számított 14 napon belül a szakértői értékeléssel kapcsolatban felmerült valamennyi költséget, valamint az ezzel kapcsolatos, célzottan felmerült költséget. A megújított követelés nem utasítható el.

7.8 Ha Ön vállalkozó, köteles a hibát annak felfedezését követően haladéktalanul, de legkésőbb az Áru átvételétől számított 3 napon belül bejelenteni és jelezni.

7.9 Ha Ön fogyasztó, az áru átvételétől számított 24 hónapon belül jogában áll élni a fogyasztási cikkek hibáiért fennálló felelősségi jogaival.

7.10 Ezúton megfelelően tájékoztattuk Önt a törvény 622. §-ából és 623. §-ából eredő jogairól. 40/1964 Coll. Polgári törvénykönyv. A Szerződés megkötésével Ön megerősíti, hogy lehetősége volt elolvasni az áruval kapcsolatos reklamáció feltételeit.

8. ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL

8.1 A Szerződéstől való elállás, azaz a közöttünk és Ön között fennálló szerződéses jogviszony megszűnése a kezdettől fogva történhet a jelen cikkben, vagy az Általános Szerződési Feltételek egyéb rendelkezéseiben meghatározott okokból és módokon, amelyekben az elállás lehetősége fennáll. kifejezetten kimondva.

8.2 Ha Ön fogyasztó, azaz olyan személy, aki az üzleti tevékenysége körén kívül árut vásárol, akkor az Áru átadásától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a Szerződéstől, a rendelkezéseknek megfelelően. törvény 7. §-ának a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről. Abban az esetben, ha olyan Szerződést kötöttünk, amelynek tárgya többféle Áru, vagy az Áruk több részének leszállítása, ez az időszak csak az Áru utolsó részének leszállításának napjával kezdődik, és az az eset, hogy olyan Szerződést kötöttünk, amely alapján rendszeresen és ismétlődően szállítjuk Önnek az Árut, az első szállítás kézbesítésének napjával kezdődik. A Szerződéstől bármilyen igazolható módon elállhat (különösen e-mailben vagy levélben az azonosító adataink között feltüntetett címeinkre). Az elálláshoz felhasználhatja az általunk biztosított nyomtatványmintát is, amely a 1. sz. 2

8.3 Ön azonban még fogyasztóként sem állhat el a Szerződéstől olyan esetekben, amikor a Szerződés tárgya:

a) olyan Áru értékesítése, amelynek ára a pénzpiaci ármozgásoktól függ, amelyeket nem tudunk befolyásolni, és amely a Szerződéstől való elállási idő lejártakor fordulhat elő;

b) olyan szeszes italok értékesítése, amelyek áráról a Szerződés megkötésekor állapodtak meg, de szállításuk legkorábban 30 nappal később teljesíthető, és ára függ a szerződéskötéskor érvényes ármozgástól. piac, amelyet nem tudunk befolyásolni;

c) olyan áruk értékesítése, amelyek az Ön speciális igényei szerint készültek, és amelyeket Önre szabtak, vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt Áruk;

d) olyan Áruk értékesítése, amelyek gyors romlásnak vagy minőségromlásnak vannak kitéve, valamint olyan áruk értékesítése, amelyek a szállítást követően elválaszthatatlanul összekeveredtek más árukkal;

e) olyan védőcsomagolásba zárt Áru értékesítése, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően sérült;

f) védőcsomagolásban árusított hangfelvétel, képfelvétel, audio-vizuális felvétel vagy számítógépes szoftver értékesítése, ha az eredeti csomagolás sérült;

g) időszaki kiadványok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződésen alapuló értékesítést és a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését;

h) elektronikus tartalom szolgáltatása, ha azt nem fizikai adathordozón, és az Ön előzetes, kifejezett hozzájárulásával adták át a Szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt, és tájékoztattuk, hogy Önnek nincs joga elállni a szerződéstől. Szerződés.

8.4. Elállási határidő a Kbt. 2 A feltétel fennállónak minősül, ha Ön ennek során értesítést küld nekünk arról, hogy eláll a Szerződéstől.

8.5 A Szerződéstől való elállás esetén az Árat az elállás hatályba lépésétől számított 14 napon belül visszautaljuk arra a számlára, amelyről azt jóváírták, vagy a Szerződéstől való elálláskor választott számlára. Az összeget azonban nem térítjük vissza, mielőtt visszaküldi nekünk az árut, vagy bizonyítja, hogy azokat visszaküldték nekünk. Kérjük, hogy az árut tisztán, lehetőleg az eredeti csomagolással együtt juttassa vissza hozzánk.

8.6 A Szerződéstől való elállás esetén a Kbt. 2. pontja értelmében Ön köteles az árut az elállástól számított 14 napon belül részünkre elküldeni, az árut nekünk vagy az általunk az áru átvételére meghatalmazott személynek átadni, miközben Ön viseli az Áru visszaküldésének költségeit. nekünk. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha beleegyezünk abba, hogy az Árukat személyesen vagy egy általunk meghatalmazott személyen keresztül vegyük át. A határidő megmarad, ha az Árut legkésőbb a határidő utolsó napján átadták szállításra. Másrészt Ön jogosult arra, hogy visszatérítsük Önnek a szállítás árát, de csak abban az összegben, amely megfelel az áruk legolcsóbb szállítási módjának, amelyet az Áru kiszállítására ajánlottunk.

8.7 Ön felelős a károkért abban az esetben, ha az Áruk megsérülnek abból adódóan, hogy azokat a természetükre és tulajdonságaikra tekintettel szükségestől eltérő módon kezelte. Ebben az esetben az okozott kárról az áru visszajuttatását követően számlázunk Önnek és a számlázott összeg esedékessége 14 nap.

8.8 Jogosultunk elállni a Szerződéstől a készletek kifogyása, az Áru elérhetetlensége miatt, vagy ha a Szerződésben vállalt Áru gyártója, importőre vagy szállítója leállította a gyártást, vagy olyan súlyos változtatást eszközölt, amely lehetetlenné tette teljesíteni a Szerződésből eredő kötelezettségeinket vagy vis maior miatt, vagy ha minden tőlünk méltányosan megkövetelhető erőfeszítésünket megteszik, nem áll módunkban az árut a jelen Feltételek által meghatározott határidőn belül kiszállítani Önnek. Ezekben az esetekben kötelesek vagyunk indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatni Önt erről a tényről, és a Szerződéstől való elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül visszaküldeni Önnek az Áru már kifizetett teljes árát. Az Áruért kifizetett Teljes árat ugyanúgy visszaküldjük Önnek, ahogyan Ön a Teljes árat kifizette, ez azonban nem érinti azt a jogot, hogy más visszatérítési módban állapodjunk meg Önnel, ha nem számítunk fel további díjakat kapcsolat ezzel.

8.9 Jogosultunk elállni a Szerződéstől akkor is, ha Ön 5 munkanapon belül nem vette át az Árut napokig attól a naptól számítva, amikor köteles volt átvenni az Árut.

9. KEZDEMENYEZÉSEK ÉS PANASZOK BENYÚJTÁSA

9.1 Fogyasztóként Javaslatot és panaszt az alábbi e-mail címen jogosult benyújtani: kosice@pawo.sk.

9.2 A kezdeményezés vagy panzál elbírálásíkála az Ön e-mail címére étégété e-mailben ochrásifjuk.

9.3 A felügyeleti hatóság és Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség (SOI), valamint Kassa Régió SOI Felügyelősége, irodák: Vrátna 3, PO BOX A-35, 040 65 Košice 1, tel. német 055/729 07 05.

9.4 Ha Ön nem elégedett a kéréssel, a kérelmet elektronikusan kell benyújtani a https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov oldalon. -a-zaidosti/ File-initiative.soi.

10. ALTERNATÍV VITÁK RENDEZÉSE FOGYASZTÓKKAL

10.1 Önnek jogában áll felvenni velünk a kapcsolatot jogorvoslati kérelemmel a következő címre küldött e-mailben: kosice@pawo.sk, ha nem elégedett azzal, ahogyan panaszát kezeltük, vagy ha úgy gondolja, hogy megsértettük a jogokat. Amennyiben kérelmére nemleges választ adunk, vagy annak elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszolunk, Önnek jogában áll javaslatot tenni az alternatív vitarendezés kezdeményezésére az alternatív vitarendezési szervezetnél (a továbbiakban: Alany) számú törvényhez. 391/2015. a fogyasztói jogviták alternatív rendezéséről, valamint egyes törvények módosításáról, a módosításokkal (a továbbiakban: az alternatív vitarendezésről szóló törvény).

10.2 Az alanyok az alternatív vitarendezésről szóló törvény 3. §-a szerinti hatóságok és felhatalmazott jogi személyek, amelyek listája a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján közzétételre kerül. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

10.3 Javaslatot az alternatív vitarendezésről szóló törvény 12. §-ában meghatározott módon terjeszthet elő.

10.4 Ezenkívül jogában áll peren kívüli vitarendezést kezdeményezni online a https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, https://ec weboldalon elérhető ODR platformon keresztül. .europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

11. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

11.1 Minden írásos levelezést elektronikus levélben kézbesítünk. E-mail címünk az Azonosító adataink alatt található. A levelezést a Szerződésben, a Felhasználói fiókban megadott e-mail címére, vagy azon keresztül, amelyen keresztül kapcsolatba lépett velünk, kézbesítjük.

11.2 A szerződés csak írásos megállapodásunk alapján módosítható. Azonban jogosultak vagyunk a jelen Feltételek módosítására és kiegészítésére, de ez a változás nem érinti a már megkötött Szerződéseket, hanem csak azokat a Szerződéseket, amelyek a változás hatálybalépése után jönnek létre. A változásról azonban csak abban az esetben értesítjük, ha Ön létrehozta a felhasználói fiókot (hogy új Áruk rendelése esetén rendelkezzen ezzel az információval, de a változás nem jogosít felmondási jogot, mivel nem rendelkezünk felmondható szerződés), vagy Ön a Szerződés alapján az Árut rendszeresen és ismételten szállítjuk. A változásról legalább 14 nappal a változás hatályba lépése előtt tájékoztatást küldünk e-mail címére. Amennyiben Öntől a változásról szóló tájékoztatás elküldését követő 14 napon belül nem kapjuk meg az Áruk rendszeres és ismételt szállítására vonatkozó szerződés megszűnéséről szóló tájékoztatást, az új feltételek Szerződésünk részévé válnak, és a következő kézbesítéskor érvényesek. az Árukat a változás hatálybalépését követően. A felmondási idő 2 hónap.

11.3 Vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, világjárvány, üzemzavarok, alvállalkozói kimaradások stb.) esetén nem vállalunk felelősséget a vis maior vagy előre nem látható vis maior következtében vagy azokkal összefüggésben okozott károkért. eseményekre, és ha ez a feltétel 10 napnál hosszabb időszak után is fennáll, akkor nekünk és Önnek jogában áll elállni a Szerződéstől.

11.4 Az Általános Szerződési Feltételek melléklete tartalmazza a reklamációhoz és a Szerződéstől való elálláshoz szükséges nyomtatványmintát.

11.5 A szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, elektronikus formában archiváljuk nálunk, de az Ön számára nem érhető el. Ön azonban mindig e-mailben kapja meg a jelen Feltételeket és Megrendelés-visszaigazolásokat a Megrendelés összefoglalójával együtt, így a Szerződéshez együttműködésünk nélkül is mindig hozzáférhet. Javasoljuk, hogy mindig őrizze meg a Megrendelés visszaigazolását és az Általános Szerződési Feltételeket.

11.6 Tevékenységünkre nem vonatkoznak a 3. § (2) bekezdése szerinti magatartási kódexek. 1 levél törvény n) pontja szerint a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.

11.7 Jelen Általános Szerződési Feltételek 2023.05.22-én lépnek hatályba.


 

SZ. MELLÉKLET 1 - PANASZ ŰRLAP

Címzett:                  [FOGADNI].

Igénylési kérelem

Végzettségnév és vezetéknév:

 

Lakcím:

 

Email cím:

 

Megrendelés és számla száma:

 

Rendelés dátuma:

 

Az áru átvételének dátuma:

 

A kifogásolt áruk (név és kód):

 

A termék hibáinak leírása és terjedelme:

 

Az eladó vásárlójaként követelem, hogy panaszomat a következő módon kezeljék:

 

A pénzt bankszámlára (IBAN)/más módon szeretném visszautalni

 

 

Mellékletek:

Randi:

Aláírás:

 


 

 

SZ. MELLÉKLET 2 - SZERZŐDÉS ELÁLLÁSI ŰRLAP

Címzett:                  [FOGADNI].

Ezúton kijelentem, hogy az 1. sz. 102/2014. a távollévők között kötött szerződésen vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződésen alapuló termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során történő fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról szóló törvény (a továbbiakban: a távfogyasztói jogvédelemről szóló törvény) Eladás"), elállok a Szerződéstől:

Végzettségnév és vezetéknév:

 

Cím:

 

Email cím:

 

Megrendelés és számla száma:

 

Rendelés dátuma:

 

Az áru átvételének dátuma:

 

Az általam visszaküldött áruk (név és kód):

 

A visszaküldés oka:

 

A kapott pénzeszközök visszaküldésének módja:

 

A pénzt bankszámlára (IBAN)/más módon szeretném visszautalni

 

 

 

Figyelmeztetés a fogyasztó számára: A 10. § bek. törvény 4. §-a alapján jogosult a fogyasztótól az áru olyan értékcsökkenésének megtérítését követelni, amely az áru olyan kezelésének eredményeként keletkezett, amely túlmutat a megállapításhoz szükséges kezelési körön. az áruk jellemzői és funkcionalitása.

Randi:

Aláírás: